tisdag 1 december 2009

Idag....


Idag tänder jag tre ljus för att stödja alla som kämpar mot den djävulska sjukdom som heter cancer. Även för alla dem som inte orkat kämpa mer........


Mina tankar går oxå till alla dem som förlorat sina kära....vi tillhör oxå den skara människor som gjort det.
Tankarna går ofta till dig Hasse!!!!!


Jag tänder även dessa ljus för de som lyckats besegra cancermonstret. Vår Maria på lekterapin är en av dem!
Jag grät av glädje när jag igår för första gången fick träffa henne igen efter sjukdomen!



Här är de ljus jag tänt, försök gärna läsa vad som står på stenen i mitten......



4 kommentarer:

Anonym sa...

ja säger som Norma skulle sagt... Fiiiiinnnnt;)

B-M sa...

Du får inte göra så där! jag började ju gråta...

sarawn sa...

Jag grät när jag skrev det. Allting blev så påtagligt när vi träffade Maria o sedan fick jag en uppmaning på Facebook, när jag då följde länken därifrån så bara kände jag att detta måste jag göra. Livet är så förbannat orättvist att en del måste drabbas av sjukdomar som mer eller mindre gör dem till vrak och så blir de tvungna att ta kampen själva. Tända tre ljus är det minsta jag kan göra och minnas......

Suzanne sa...

Cancer är bland det värsta jag vet om! Fruktansvärd sjukdom!

GO Maria - vilken kämpe du är!!!

Kram