lördag 21 november 2009

Inget blir som man tänkt sig....

Hade ställt in mig på en dag med städning på fm o så skulle Olle spela match på em. Meeeen så vaknade han med dunderont i hals och huvud samt 38,7 i temp. Ingen match idag då o med största sannorlikhet inget kalas i morgon heller. Surt för honom men sjukdom är ju inget man kan göra nåt åt.

Jag har iaf en STOR NYHET att förtälja:
SOLEN SKINER ÖVER LANDSKAPET IDAG !!!!!! innan idag så har vi haft endast 6(!!!) soltimmar sedan 1/11 (enligt en bekant som nyss installerat solfångare)
Känns som om denna sol verkligen behövs men ovanan är stor, det nästan sticker i ögonen ;)

Hur som så måste jag o Nea en sväng till Birsta o shoppa lite men jag kan lova att det blir lite ute oxå idag. Hmmm kanske vedhögen ska få sig en omgång till idag.......

Nä go´vänner ha en underbar lördag det ska iaf jag sjukdomar till trots!

Kram på er!!

1 kommentar:

lillan71 sa...

Jag säger bara Dito (fast här härjar magsjukan) Hoppas han kryar på sig snart och att ni andra slipper bli sjuk. Kram!