fredag 20 november 2009

Ord som värmer!

Det är ju bara så att ibland blir man glad att man prioriterar det trevliga istället för att bara vara så jäkla nyttig. Jag menar.....jag slutar halv ett var 7:e fredag och vad har jag gjort hittills dessa fredagar???? Jo man tokskyndar sig hem för att.......STÄDA :/ ska det vara så ställer jag mig frågan??? NOPE!
Så sagt o gjort, igår eftermiddagen så for jag o storhandlade för att idag kunna ta barnen direkt när sonen slutade skolan för att åka till BADHUSET!! Jga hade gjrt iordning mackor, youghurt o lite annat smått o gott som vi fikade till mellis på badet. När vi satt där och fikade så sa plötsligt Olle : "Mamma, det här var det trevligaste fredagsmys vi haft på jättelänge"
Gissa vem som blev alldeles varm i magen?? Jo mamman :)
Jag har härmed lovat mig själv att detta inte ska bli någon engångföreteelse utan det skall upprepas!!
Vi tog vägen om Tic´s Thai på vägen hem o köpte med oss mat. Mmmmmmmumma för min trasiga mage. Den har iaf tagit storstryk av Linneas alla sjukhusvistelser o sedan stressigt o sån´t på jobbet m.m Inte kul men manfår väl bara käka på av Nexium o annat o hoppas på att det blr bättre nån gång.....

Nu ska jag dö i soffan!
Kram på er alla o G´natt!!

1 kommentar:

lillan71 sa...

Härligt, man ska njuta av barnen medans man får.....
Ha en härlig helg! Kramis!