tisdag 31 mars 2009

Har det vänt????

Jag går runt o grunnar på om det "peppar, peppar" har vänt för Linnea. De senaste dagarna har nämligen varit lugnare än på länge. Vi har iaf kommit så långt att det går att resonera med henne i 9 fall av 10 o det är ett stort framsteg! Jag hoppas innerligt att det är på väg år rätt håll!*håller tummarna* Kom just på att vi var tvungna att ta kontakt med barnmott förra veckan för Linnea ramlade och slog munnen på dagis och iom hennes hjärtfel så måste hon få en stor engångsdos penicillin för att förhindra att hon får en sjukdom i hjärtat som heter Endokardit.
Stor eloge till dagis som kom ihåg att ringa mig på en gång när hon slagit sig så att jag kunde ringa sjukan så snart.

I morgon ska jag bege mig in till sta´n minsann! Vi ska på Stadshuset på utbildningsdag! Så skönt att få lite påfyllning o lite avbrott i vardagen. Man kanske tom hinner snoka lite i affärer på lunchen oxå ;)

Våren har iaf kommit på riktigt till oss, trots att det ff är nästan en meter snö på vissa ställen så har plattorna på vår framsida tinat fram så till helgen blir det kaffe i solen :)

Nu ska vi natta barn!

G´natt!!

Inga kommentarer: