lördag 4 april 2009

Det gör mig ledsen.....

Det är flera personer runt omkring mig som just nu mår dåligt och det gör mig så ledsen. Jag skulle vilja ta er alla i min famn o ge er en jättestor styrkekram så att ni orkar kämpa vidare mot att må bättre. Jag gör det nu! Kände ni det?? Hoppas det :)

Vad gäller Linnea så har jag nu äntligen fått prata med en människa på sjukhuset som faktiskt lyssnade på vad jag sa.
En sköterska jag pratade med sa att"Det är väl bra om hon skriker så att hon spräcker en ven i pannan, då lättar ju trycket på hjärtat"
Hallå!! Jag skämtar inte här, jag vill faktiskt veta hur mycket jag kan låta henne skrika utan att det påverkar hjärtat.
Det känns som att nu när Linnea mår så bra hjärtmässigt så är det inte så viktigt att ringa upp när man söker dem. Men hon mår ju inte bra mentalt!!! Skulle hon göra det så skulle hon inte vara så himla arg på allting. ANNA VI SAKNAR DIG!!!!!!

Iaf så pratade jag med Malin på barnmottagningen och hon sa på en gång att detta behöver Linnea hjälp att ta sig ur och det är inte bara vår uppgift att göra det. Nu ska vi få kontakt med hjärtteamets psykolog Jenny och Lekterapin ska oxå jobba tillsammans med oss. Det känns faktiskt riktigt bra.

Nu ska jag ta tag i dagen. Astors färg så på menyn och lite väggfärg som skall målas bakom elementen uppe.

See ya!

1 kommentar:

lillan71 sa...

Lider med er, är så jobbigt när man märker att barnen inte mår riktigt bra. Pest och pina med en viljestark unge som dessutom har en hel del i bagaget, som att det inte räckte med vanlig trots.

Här händer det saker med buller och bång, vi har fått tid för kat den 28/4! Snacka om att jag blev chockad över att det gick så fort.
Annars är läget som vanligt: förkylt med feber och hosta!

Kramar till er alla från oss här uppe i norr!