onsdag 12 november 2008

Äntligen!!!!

Har jag fått min (läs Linneas) vagn såld! Jag har haft den på Blocket sen i augusti o satte ut den för 2600 men inte förrän nu när jag sänkt den till 1900 så fick jag iväg den. Känns bra att den kommer till användning iaf, bättre det än att den står under trappen inne i hallen o samlar damm. Traskade sedan in på Birsta city o köpte ett par Viking Goretex år Olle. Himmel hans fötter har ju vuxit 1,5 cm sedan i augusti! Helt otroligt!

Nu har min snälla pappa varit här o hämtat Olle till Ju-Jutsuträningen, Tack och lov att man har snälla far o morföräldrar som ställer upp med hjälp när man behöver! Det skulle vara riktigt körigt annars för mig nu när Lars är borta o jobbar.

Apropå ingenting förresten.....jag fick ju ett sånt bedrägerisamtal häromkvällen. Olle svarade o såg jättekonstig ut o när jag frågade vad det var så sa han att det var nån som pratade engelska i luren. När jag kom dit så var det bara tyst, jag har ju läst i tidningen att det har varit nån liga som ringer upp o säger att man har vunnit en resa till Karibien o att man ska trycka 9 för att bekräfta. Om man trycker 9 så kostar det massor med pengar. Tack o lov så tröck vi ingenting men det hade ju kunnat gå illa.....

Nu ska jag bada dottern.....

Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är läskigt det där med de där samtalen!! FLERA på jobbet hade fått det under helgen o även min pappa. Vilka IDIOTER som hittar på nå dyligt!!

Viking är bäst gumman!!! Det kör vi alltid på. Gjorde missen i år med ett annat märke, drog åt sig väta som svampar =( VIKING SKA DET VARA!!

Kram