söndag 9 november 2008

Jag var faktiskt duktig förra veckan!

Jag lade mina luncher så att jag kunde kombinera dem med ett varv i elljuspåret så av 4 jobbade dagar så gick jag 3. Totalt 7,5 km! Oj vad skönt det var! Precis vad jag behövde för att orka med allt här hemma nu när Lars är borta o jobbar. Han har varit hemma 2 dagar nu men det känns knappt att han varit hemma, nu blir han borta till på fredag o sedan blir han hemma en vecka o sen 2 veckor i sträck. Jäkla tur att det ger lite extra pengar nu så här inför julen o allt. Olle önskar sig ett Nintendo Wii o det är ju inte gratis precis. Dessutom så fyller han ju år på nyår oxå så bara det blir ju en extra slant att punga ut.. Förra veckan var en riktig skitvecka med massor att göra flera kvällsmöten på jobbet och ett tungt lass att dra med trotsiga Linnea. Hoppas o håller tummarna att nästa vecka blir bättre.
Kram på er alla som läser vilka ni nu än är........

Inga kommentarer: