torsdag 10 november 2011

Klart!

Hej alla!
Op har gått bra, inga komplikationer. Linnea var tapprare än tapprast, hon ville inte sitta i knät på någon av oss utan ville somna i sängen. Hon satt där och tårarna rann ner för hennes kinder, narkosläkaren frågade varför hon var ledsen o då svarade hon. "Jag har ont i huvudet, är hungrig och RÄDD. Narkostemet var fantastiska och fick henne såpass lugn att hon somnade gott. Mindre än en timme senare ringde läkaren och sa att det var klart och att allt hade gått bra, minimalt med blödning och smidigt alltihop. Snabbt uppvak och så konstaterade hon: "Det här gick ju snabbt, som såhär" o så knäppte hon med fingrarna. Efter ca 20 min så konstaterade personalen på uppvaket att de inte hade någon anledning att hålla henne kvar och hon sa att: "Nu måste jag åka ner på avd för Jonathan väntar på mig med glass."

Medans bedövningen ff satt kvar i halsen så passade hon på att förutom glass peta i sig pannkaka med sylt o glass, riskaka, ostkrokar, julmust o lite vatten. Lika bra att passa på...... ;)
Nu har hon börjat få lite ont så vi får väl se hur det går under natten och i morgon. Lars sover med henne på sjukhuset eftersom min trasiga rygg inte gillar tältsängar:/
Nu ska jag och Olle mysa lite framför TV:n innan det är dags för kuddekram :)
G´natt!

2 kommentarer:

B-M sa...

Vad härligt. Duktig tjej!

Martina sa...

Så härligt att läsa att det gick så bra och att Jonathan kom dit! Jag blev så full i skratt när jag läste:)
Ge Stora Tjejen en stor blöt puss från oss!!!
Kram Martina med familj