torsdag 12 november 2009

Ja herregud

Nu ska man bli partypingla igen oxå.....fick ett sms från en kompis idag att det ska vara reunion för de som brukade hänga på gamla Seaport den 5/1. Fegis som jag är så ville jag tänka lite o kolla med herrn i huset o så. Men Anna var snabb i vändningarna, strax efter 17 idag, INNAN jag hunnit hem o kolla runt så ringde hon upp mig."Jag är på stan o ska köpa biljetter ska du med eller inte bestäm nu :)" Så jag bestämde mig rakt av! Nu måste jag ju ta fram klackeskorna o den lilla svarta igen för man ska väl vara klädd som förr oxå......eller???.Då blir det inget av med nån julmatsfrossa heller för man ska väl komma i eländet oxå ;)
Vilket fall så blir det PARTY på trettondagsafton, håll i hatten alla glada för då blir det åka av :)

Nu åter till verkligheten, dags att natta barn :)!

1 kommentar:

lillan71 sa...

Heja! säger jag bara, fy f*n vad kul! Skulle gärna haka på om avståndet vore mindre!