fredag 3 juli 2009

Nu är det nära!!!


Idag börjar jag jobba ganska sent, kompar lite så här sista dagen innan semester, men stängningen ville ingen ha av mig så jag måste dit o ta sista timmarna. Sedan är det alltså semester!!!! 5 långa veckor ligger framför mig och de är faktiskt ganska ovikta. Vi ska åka på en 10 dagars runt Sverige med början i Stockholms skärgård, fortsätter till Göteborg och avslutar i Skåne! Det blir några mil i bil men det känns som om vi lagt upp dagstripparna ganska bra för att vi inte ska bli för trötta. I går hade vi besök av Lars kusin Mats med söner, det blev en dag fullspäckad med bad o jordgubbar, riktig sommar med andra ord! Barnen lekte hela eftermiddagen o hade jättekul! Nä go´vänner nu ska jag starta upp ugnen o baka lite limpor innan det blir för varmt här inne!

Ha en underbar dag för det tänker jag ha o tillbringa eftermiddagen vid poolen på jobbet!

1 kommentar:

Fredrik sa...

Nu har ja läst;)