måndag 13 april 2009

Riktigt irriterad!

Alltså nu har jag sökt vår hjärtdoktor 3 ggr och lämnat ett antal meddelanden samt att jag mailat henne men hon har ff inte hört av sig!!!! Hon kan väl för sjutton svara på mailet iaf!!!
Jag vill veta hur jag ska hantera Linnea o hennes humör o om all denna ilska kan vara skadligt på nåt vis, jag menar i går skrek hon i en timme o var fly förbannad. Om jag blir trött o slut av att vara arg (nu var inte jag arg igår men hon var förbannad för oss båda) hur trött ska inte hon bli då???

Bara för att Linnea mår bättre hjärtmässigt så betyder väl inte det att vi inte behöver kontakten!! Vi skulle ha varit på koll runt den 17/3 (!!!!) men har ff inte ens fått en kallelse!
Nä jäklar i min låda vad jag ska lämna åsikter om detta när vi väl får komma dit! Å så ska jag o Lars gå kontaktföräldrautbildning sista helgen denna månad o kanske bli kontaktföräldrar i Hjärtebarnsföreningen sen. Då kanske man får ha lite ideer om vården o hur den ska gå till.......
Vilket fall så får vi åka till Stockholm o bo på hotell o ALLT är betalt av Hjärtebarnsföreningen tom maten! Det ska bli skönt även om det är en kurs vi ska på!

Nu ska jag läsa Mamma Mu o natta Nea!

G´natt vänner!

Inga kommentarer: