fredag 6 mars 2009

Så där ja!

Säga vad man vill men min handläggare Arne är det ordning på! Jag fick tag på honom på onsdag em o idag hade jag pengarna på mitt konto! Så jag passade på att fråga honom hur jag ska göra för att det inte ska bli så här o fick svaret att det är enklast att begära vecka för vecka. Så nu ska jag göra det istället o se om det funkar bättre. Nu ska jag iväg till Birsta o uppdatera skafferiet!

Olle har varit utflugen hela veckan första halvan tillbringades hos farmor o nu den andra halvan har han varit hos morfar på Åstön. Igår var han ute på lite skidåkning med Ingrid o idag när jag ringde o trodde att han ville hem så sa han att jag behövde inte komma förrän ikväll! Bonuskusinen Hanna hade kommit ut i morse så han hade jättekul o så ville han se Americas funniest homevideos med morfar innan han åkte hem :)
Får väl ta o dra mig ut framöver kvällskvisten då.....

So long!

Inga kommentarer: