söndag 15 mars 2009

Kort resumé

I fredags hade jag tänkt att jag skulle vara lite duktig o städa så det var gjort, meeeeen....så ringde Eva-Lena o ville ha med oss på badhuset o det är ju MYCKET roligare än att städa så då gjorde vi det! Dessutom var jag duktig o löste årskort på Badhuset så nu får jag träna o bada där året ut! Städningen tog jag igår istället.......

Nu ska vi ta på oss kläderna o rassla ut till Njurunda, Olle spelar match där kl 9. O vet ni vad jag ska göra sedan???? Jag ska på bröllop!!!! Visuellt ialla fall. Det är som så att ett par som vi träffade o lärde känna lite grann när Linnea och deras dotter Tyra låg i Göteborg för sina allra första operationer ska gifta sig i TV! Tyra o Linnea är nästan jämngamla det skiljer bara en månad o de är enkammarbarn bägge 2 så vi har mycket gemensamt. Så bara så ni vet det så är jag inte kontaktbar ikväll för jag ska gråta lite framför tvn :)

Nä nu är det hockeydags! (Vad sjutton ska man göra på helgerna sen då när hockeysäsongen är slut????)

Ha en underbar dag!

1 kommentar:

Martina sa...

Hehe nu är det bara några timmar kvar..
Jag är jättenervös..
Men men det ska nog gå bra, finns ingen återvändo:)
Kram kram