fredag 27 mars 2009

Kanske det vänder nån gång....

Ja idag har alltså Nea varit på sjukhuset på Lekterapin o träffat Eva-Marie,den vikarierande pedagogen. Hon var bra enligt mig men inte lika bra som vår underbara Maria. Besöket gick bra o Nea lekte i en timme där, sedan var hon nöjd att gå hem.
Efter lite matshopping i Birsta så for vi hem o hon fick ännu ett utbrott(hon hade ett kl 06.00 i morse och ett innan vi for till sjukan) o då tänkte jag att detta har ingen ände, jag kommer att få skriva in mig på akutpsyk snart om detta inte ändras. Nåväl jag lät bara henne vara o tillslut lugnade hon sig. Vi lagade middag tillsammans och hon var med o delade potatis o grönsaker som vi ugnsbakade. Efter en lugn och trevlig middag o lite Guitar Hero så gick vi o badade hon o jag. När vi var klara så tittade hon på mig med ledsna ögon och sade:" Mamma, mitt hjärta är trasigt, det har spruckit. Jag har så mycket argt och gnäll i min mage så mitt hjärta har spruckit, och så gnäller jag så att mamma oxå får ont i magen"
Kan det vara så att hon egentligen går runt o tror att hennes hjärta ska paja igen o hon hamna på sjukhuset??? Att det är rädsla allting bottnar i????
Jag ska ta upp detta med sjukhuset till veckan.........

Nu har iaf prinsessan somnat och prinsen skall oxå nanna kudden. Själv tror jag att jag ska somna i soffan, den där vinflaskan vi delade till middagen hade nog sömnmedel i sig......

G´natt!!!

Inga kommentarer: