lördag 21 mars 2009

Jobbig vecka....

Ja denna vecka har varit riktigt jobbig. Mycket på jobbet o man vill hinna med allt. Men framför allt så har vi det svinjobbigt med Linnea nu. Hon är ett monster som tror att hon kan styra o ställa med hela familjen. Får hon inte som hon vill (vilket hon sällan får eftersom jag inte ger mig i första taget) så blir hon rent galen o skriker tills man tror att det ska spricka en ven i pannan.
Jag känner att det har gått så långt att vi behöver hjälp med hennes humör så nu ska hon få gå på lekterapin på sjukhuset . Efter lite grunnande så tror vi att det kan bero på att hon har en kombination av treårstrots och fyraårsfrigörelse samt att traumat efter alla operationer faktiskt har kommit ikapp henne. Det kan handla om rädslor och oro som hon inte kan hantera. Vilket fall så ska hon få hjälp med det på sjukhuset. Känns skönt tycker jag!

Idag känns det konstigt för hon har inte varit arg på hela dagen.....hmmmm..... undrar om hon håller på att bli sjuk......

Ha en underbar lördagskväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att det finns sådan hjälp att få! Hälsa. kram

Anonym sa...

Ja du Sara. Är det inte det ena så är det det andra! Och det liksom avlöser varandra på ett sätt som gör att man aldrig får lugn och ro. Skönt att det finns hjälp ni kan få! Kram Cicki

Anonym sa...

Jag tror och hoppas på att lekterapin kommer att hjälpa mot hennes humör. Ida är ju lite "trotsig" hon med men det är ändå hanterbart.
Kram