fredag 13 februari 2009

Fredag den 13:e....

Pja då borde man väl stanna inne o inte göra nånting då.....å andra sidan så tar jag mig ingenstans eftersom min bil dog igår *surar* den drog runt tre varv på startmotorn o sen....DÖD!
Lars fick lov att ta den på trailer till verksta´n där de konstaterade att det inte var fel på startmotorn men det var en säkring som gått.Jo startmotorn har oxå säkring på vår bil....
De hörde oxå ett missljud på motorn som de skulle kolla upp idag på morgonen så ännu så länge lever vi o ovisshet om vår lilla bil.
Hmmmm jag tror att vi hade fredag den 13:e igår egentligen....kanske kan gå ut i dag ändå när allt kommer omkring.....

I morgon är det Alla Hjärtans Dag och Linnea kommer att vara med i ett reportage i Sundsvalls Tidning där vi fått berätta vår historia. Jag har läst artikeln o den var jättebra men jag har inte sett bilderna. Man kan ju hoppas att de inte väljer så många bilder där jag syns o att jag inte ser allt för hemsk ut på de som ev är med. Hoppas att man kan läsa artikeln här oxå www.st.nu
Linneas kompis Ida kommer att vara med i Dagbladet. Kul att våra små hjärtisar uppmärksammas :)

Nu ska jag ta o ringa kirurgen o se om jag kan få byta tid för min gastroskopi som jag ska göra den 23:e....hoppas de kan hitta vad som är knas med min mage....jag vill inte ha det så här nå längre! Så det så!!

Ha en bra dag!!

Inga kommentarer: