torsdag 29 januari 2009

Koll på sjukhuset

Idag var det dags igen. Vi skulle på koll på sjukhuset, bara vikt o saturation (syresättning) iofs men ändå. Sköterskorna hade nog saknat Linnea lite för de kom på rad o hejade på henne. Vikten såg fin ut hon hade ökat 800 gr på en månad och saturationen ligger fint på 97-98% o det är ju strålande! Sedan fick jag ett litet peptalk med syster Eva ang Linneas otroligt häftiga humör o hon påminde mig om att Linnea är ju inne i den separationsfas som alla treåringar har och dessutom så är hon inne i sin egen "jag-ska-hinna-ikapp-allt-jag-har-missat-för-att-jag-inte-orkat" fas så det är ju dubbelt upp för henne och då är det ju inte konstigt att hon blir frustrerad......

Sen efter sjukan så gjorde vi ett studiebesök hos min kompis Maria i hennes lilla butik i Granloholm. Det där kommer att bli kanon det! Jättefint!

By the way så har jag åkt 2,5 km skidor idag oxå. Ja jag tycker faktiskt att jag är lite duktig. Så det så! :)

Nu ska jag nog sova.......

G´natt!

Inga kommentarer: