torsdag 25 december 2008

Neas stora prestation!

Napparna packas in fint!

Så var det dags att göra sig av med de älskade napparna! Linnea har sagt en längretid att hon skulle skicka napparna med Tomten. Nissarna skulle få dem så att de slapp suga på fingrarna var hon nu har fått det ifrån......sagt o gjort hon gjorde med min hjälp ett fint paket som hon skickade med Tomten och sedan har hon inte ens nämt nappen ända sedan igår kväll. I´m impressed!!!!! Hon har dock sparat Nutte (snuttfilten) men det känns ändå rätt ok. Man får ju inte hål i tänderna av den o den gör ingen annan skada heller. Så det så!

3 kommentarer:

Martina sa...

Tyra har också skickat iväg napparna:)
Går också jättebra, peppar peppar, men jag har i allafall bestämt mig för att det är slut med nappar nu så nu tänker jag inte ge mig även om det kommer göra ont i mammahjärtat om hon blir ledsen..
Uppdatera sen hur det går!
Kram o God Jul!

Anonym sa...

Skinkrullar
köp 2 påsar billig riven parmesanost, du vet ca 5 kr st.
Blanda ner dom i en burk riktig creme fraich, ej light.
Låt det svälla i en timme. Om smeten är lös, så bred ut den på lufttorkad skina och rulla ihop. Är den som ett smör, så rullar du fingertjocka rullar, som sedan rullas in i skinkan.
Serveras med ruccola, coctailtomater rostade pinjenötter och Hallonbalsamico-creme. Lycka till

Anonym sa...

Visst är det likadan klänning som du har, fast tvärtom *COOLT*. Gud vad snygga vi är, eller hur *S* ? Kram kram