fredag 14 november 2008

Lugn fredag!

Dagen idag har varit riktigt lugn till skillnad från gårdagen......Vi började dagen med lite städ o tvätt jag o Nea. Jag är ju ledig fredagar och jobbar lite längre veckans fyra övriga dagar. Min snälla mamma stannar varje fredag o plockar upp Olle och kör honom till skolan om Lars inte är hemma. Jag har sagt det förut o jag säger det igen. Vad gjorde vi utan våra underbara fantastiska mor o farföräldrar??? Det vete sjutton, Olle skulle iaf få dra ner kraftigt på träningar o annat o jag skulle inte kunna vara med på ett enda möte på jobbet om Lars inte är hemma...ja ni det är en himla tur att de finns!

Imorgon ska vi ladda upp inför middagen med våra kompisar Jessica o Urban o deras barn. det är som vanligt alldeles för länge sedan vi träffades. Men nu är det dags o det ska bli jättemysigt!!

Nä go´vänner dags för soffan o lite Julmust o så tror jag att det blir lite ostkrokar.......det är ju fredag!

Kram på er!

Inga kommentarer: