lördag 29 november 2008

Jag har inte cancer!

Doktorn kunde genast lugna mig med att det inte var nån cancer i magen.Han tyckte inte att det var konstigt att min mage var som den var. Jag fick berätta om mina symtom o han tyckte det lät som ett litet bråck på magmunnen som orsakas av en bakterie som heter helicobacter. De tog prover på detta o jag fick en ny tid den 9:e då de ska kolla upp min onda axel som inte blir bra nån gång. Om det är vad han tror så går det att behandla ,med en trestegs antibiotokakur.





Jag är ff gräsänka o kommer så att vara i över en vecka till. Lyllos Nyköping som får rå om min gubbe såååå länge.....jo det går bra men det känns konstigt att han inte kommer hem på kvällarna. Så här länge har han inte varit borta i streck sen innan Olle föddes så det är ovant. Då hade jag ju bara mig själv att ta hand om nu är det så mycket mer!





Nu till nåt trevligt...igår hade jag ett trevligt samtal med Martina, lilla Tyras mamma. Det är så skönt att få prata med nån som fattar precis vad man menar, nån som har upplevt samma saker! Tack Martina för ett jättetrevligt samtal!





Idag skall jag lämna Olle till farmor igen för de skall göra färdigt pepparkakshuset de på började förra helgen och själv ska jag (o Linnea) på 50-årsuppvaktning. Jättesnälla o gulliga Britt-Marie fyller 50 o det ska firas! men först ska vi fortsätta pynta lite o sen skall jag arrangera upp kidsen ut i snön ifall det inte blir nåt annat julkort så kan vi ta det iaf. Det är ju svårt att få med Lars på en bild när han inte är hemma.





I morgon är det julskyltning o då ska vi åka o lyssna på morfar´n när han sjunger på torget i Timrå. Alltid trevligt med lite julstämning :)



Julen 2007 hemma hos mormor och Stefan!


Ha en trevlig lördag mina vänner!!

Inga kommentarer: