söndag 26 oktober 2008

Sköna söndag

Maten på O´Learys var suuupergod!!!! Vi fläskade på ordentligt och tog både förrätt och varmrätt, Lars drack en del öl o jag körde bil o drack cola. Men det ska jag ta igen nästa helg då vi ska på Halloweenfest, då ska jag INTE köra. Det var ett mycket trevligt sällskap vi hade, vi var 17 föräldrar från Olles fotbollslag o vi fick oss många goda skratt.

I morse så fick vi oss en god sovmorgon och sedan skjutsade jag iväg Lars till ishallen där han skulle stå i Ungdomssektionens kiosk, själv så for jag hem o parkerade bilen sen tog jag mig en liten promenad bort till grannen som färgade ögonbryn o fransar på mig och plockade brynen, sen fick jag mig lite god och välgörande massage. Mmmmm varför unnar man sig inte detta lite oftare??? Det är ju såååå skönt! Sedan fick även jag ta ett par timmar i kiosken.....
Detta är ju nackdeleln med att ha ett hockeyspelande barn, det krävs så himla mycket av en som förälder. Man ska stå i kiosken, stå på parkeringen på A-lagets hemmamatcher, sälja lotter, dela ut reklam osv. Liiite jobbigt kan jag känna, jag menar man har ju ett annat liv oxå förutom det på E.on Arena.....

Nu ska jag åka o hämta mina små snorisar hos farmor o dessutom få middag där......mmmmmumma.

Ha det underbart!!

Inga kommentarer: