onsdag 1 oktober 2008

Pissväder!


Idag är det sånt skitväder, vad tröttsamt! Men vi har väl varit bortskämda med finväder det är ju faktiskt höst o då ska det regna lite.

Men jag är oxå lite glad faktiskt! Jag har fått en personlig handläggare på Försäkringskassan! Egentligen så skulle jag inte ha just honom men han tyckte lite synd om mig som hade fått gå igenom så mycket så han tog mitt ärende självpåtaget! Tack Arne!! Så tack vare detta så behöver jag inte vänta på mina pengar längre utan fick dem idag!! Lycka på mig!


Dessutom har jag nyss läst i Martinas blogg att det ff går bra för lilla Tyra och det gör mig ännu gladare. Fasen man vet ju precis hur det känns att gå därnere, bara att erkänna att det är inte kul fastän man vet att man måste, o då är varje litet steg framåt ett jättekliv mot hemresa!
Bilden i inlägget visar Linnea och världens bästa Jonathan dagen innan vi skulle åka hem!
Ha en underbar dag!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!
Så kul att du införskaffat blogg:)
Jag har hälsat på Jonathan nu och han ville såklart tillägga att lilla Nea var hans favvotjej:)
Tyra har träffat honom en lite stund ikväll men Tyra har haft problem med magen så nu är hon inte på bästa humör..

lillan71 sa...

Är så avis att du har en egen handläggare på FK. Jag fick en i augusti men när jag försökte ta kontakt med henne hade telefonnummret upphört och blev då kopplad till vxl där dom sa att dom tilldela inga handläggare längre utan den som får ärendet i sin hand utreder det. Låter så väldigt klokt eller????!!!
Peppar, peppar har det ju inte varit några större problem på sistone så vi får väl hoppas att det håller i sig.