torsdag 2 oktober 2008

Ny dag nya tag!

Jag kan fortsätta klaga på det dåliga vädret i all evighet.........men det ska jag inte.
Jag o Nea hade en mysig shoppingtur på Birsta igår o gissa om jag hade tur. Jag var på jakt efter ett par höga svarta stövlar o gick in på Wedins och där stog de mina fina stövlar!! Dessutom nedsatta från 599 till 299 jag slog till utan att tveka sen när jag står där så säger expediten: "Du, det är 50% på alla skor i butiken så passa på att handla" Så jag hittade varsitt par fina höstkängor till barnen o alltihop gick på 623 kr för stövlar o 2 par kängor. Åhh, jag blir så glad när jag får roa mig med lite god shopping! Dessutom fick jag med mig 2 klänningar från Gina Tricot för 280 kr tillsammans och en bastopp från Esprit. I just love it! Esprit alltså, jag skulle kunna shoppa lös i timtal därinne synd att inte ekonomin tillåter det......

Idag tror jag att jag ska ta o ringa in grannen på lite kaffe och sedan ikväll ska jag åka till min jobbarkompis o snusa lite bebis :) där emellan ska jag ha lite mys med Nea, tror vi ska ta o tända en brasa och Olle ska ha med sig en kompis hem från skolan.
Tja det låter som jag har en ganska bra dag framför mig ändå, trots regnet.....
I morgon blir det en spännande dag......

Inga kommentarer: