fredag 10 oktober 2008

Mysig em o kväll!

Igår em o kväll hade jag en mysig träff (jobbig oxå) träff med min kompis Maria som förlorade sin fina prinsessa Alice i juni. Vi började på Charm med kaffe och bakelse o sen fortsatte vi med sallad och kyckligspett nere på Drakenglass, när vi surrat i 5(!) timmar och de började stapla stolar runt omkring oss så var vi tvungna att dra oss hemåt. Men det var sååå skönt att få sitta o prata o lyssna o jag tror att Maria kände samma sak :)

Idag har vi haft en underbar fm ute i solen med Leo och Maja (grannarna) barene lekte o jag o Maja drack kaffe. Nu har solen försvunnit o vi tar igen oss lite efter lunchen....

Dagsd för en kväll i Strimmahallen igen brrrrr fattar inte att man kan lägga Örnligan på en fredag mellan 17.15-20.00. Fasen har folk inget liv utanför hockeyn?????

Ja ja jag har iaf söndagen att se fram emot då ska jag på spa på Södra Berget men en kompis, spa o ansiktsbehandling, sååå mysigt!!

Ha det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du verkar vara en sån fin person Sara, är riktig vän! Ta åt dig, din kompis var säkert jättenöjd med ert 5 timmars samtal:)
Skönt med spa!! Jag vill också!!!
Hur mycket rann det i Linneas drän ungfär?? Igår var det 342 på Tyras och hoppas det går ner mer till imorn. Hon har legat på 500 ml hela tiden...
På tisadag har det gått två veckor så vi blir väl säkert kvar här längre... Kram

Anonym sa...

Åh vad kul att man kan kommentera nu. Har provat nå gånger förut men då har det inte funkat. Vad roligt att du har en "riktig" blogg. Kul å följa er =) Kram från Maria