tisdag 7 oktober 2008

Jobbig kväll!

Lars åkte ju till Paris igår o naturligtvis ska allt hända då...
Olle kom hem från träningen o såg ut som en urvriden trasa efter feber koll så hade vi konstaterat - SJUK.
Sedan vid 22.30 tiden kom Linnea upptassande o skulle promt byta blöja. Men någon hjälp skulle hon inte ha näpp själv skulle hon göra. Jag försökte med alla medel att lirka med henne så att det skulle gå så smidigt som möjligt o få henne snabbt tillbaka i sängen. ICKE! Hon blev bara argare o argare och det blev jag oxå. Jag hade sovit en stund på soffan o jag nyvaken är inte så god att tas med. Det blev en jättebatalj men tillslut sansade vi oss bägge två och blev sams innan hon somnade. Det är så svårt för vi har samma typ av humör och när jag blir riktigt arg så blir jag så otroligt arg så jag vet inte vad jag säger.....hmmmm.....kan vara läge att jobba på det....ett mål inför 40-årsdagen kanske......

Idag ska vi på koll igen så nu hoppas vi på att alla värden är lika fina som sist.

Å så vill jag bara säga att jag är så glad att lilla Tyra är uppe på benen igen, helt otroligt vilka kämpar de är våra små hjärtisar!! Riktiga superhjältinnor!!!

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: