söndag 5 oktober 2008

HJÄLP!!!!

Jag har precis tryckt på skickaknappen med en ansökan till ett nytt jobb..... det känns superpirrigt. Herregud jag har ju inte sökt nytt jobb på 18 år! Hemska tanke!! Men allvarligt... man kan ju inte vara kvar på dagis hela sitt liv heller. Dagen i övrigt har varit rätt så bra, jag började som en surmule men efter ett par timmar i kylan på Strimmahallen så hade jag svalnat av lite ;) Gräsänka är man oxå....mannen har åkt till Paris för ett besök på Citroënmuseet!! Är han entusiast eller????? Han är iaf tillbaka på tisdagkväll. Skönt!
Nä åter till ordningen! Barnen skall nattas de har faktiskt skött sig helt ypperligt medans jag har suttit här o skrivit. Underbara barn!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du sökt nytt jobb. Jobbar du på dagis alltså? Jag förstår inte hur man orkar det, först jobbet och sen hem till sina egan kidz:)

Tyras drän rinner fortfarande, ganska mycket, men de sa att det brukar rinna mycket först och sen avta men att det kan börja rinna på igen sen.. Vi får väl se, en sak är säker, jag vill hem!!!

lillan71 sa...

Hur har det gått med jobbet? Har hållit tummarna för dig! Kramiz!