onsdag 7 december 2011

Första och andra advent-check

Så har både första och andra advent passerat snart kommer tomten :)
Jag var på stormöte igår med läkaren, chefen, försäkringskassan, rehabansvariga på kommunen och facket. Kontentan av detta blev en förlängd sjukskrivning, remiss till ortopeden och så ska de kolla upp möjligheterna till annan sysselsättning för mig. Hoppas de går på min linje så blir det nog bra!! Idag blir det ett besök på lekterapin för den minsta i familjen och under tiden så skall jag besöka lilla mormor som ligger på sjukhuset sedan i förrgår.
Nu tar jag o bjuder er på lite stämningsbilder :)

 Vängåvan i Julskrud
 Inne i en av Tomtestugorna i Vängåvan
 Mitt julfina vardagsrum
 Först ska man knåda degen ordentligt
 Så här fina lussebullar gjorde Nea
Mina småtomtar

Inga kommentarer: