onsdag 7 september 2011

Börjar tröttna nu...

Jag börjar allvarligt på att tröttna på att ha ont nu...
Visst börjar rörligheten komma mer o mer för varje dag men det onda håller i sig.....
Dessutom är det TRÅKIGT att var ensam hemma hela dagarna, jag hade ju ställt in mig på en jobbarhöst med ny fräscha ideer o med full fart. Men av det blev det platt intet, här är jag nu....ont när jag sitter ,ont när jag går o jag kan ju inte ligga i sängen hela dagarna heller....
Jag vill ha lite uppmuntran o positivt tänk för nu känns det som om jag bara kämpar o ligger i för att ryggen ska bli bättre men det onda sitter kvar ändå.
O inte nog med det så är det skitväder ute idag oxå......
Jag tror jag åker till mamma o äter lite lunch så kanske det känns lite bättre sen....
Det borde faktiskt vara oktober nu tycker jag så att jag får fara hit:

Inga kommentarer: