lördag 6 november 2010

Nu ni!



Nu jäklar ska det uppdateras. Alltså jag tar bilder o tänker att detta ska jag blogga om men så stoppar tiden mig hela tiden. Men så är det nu....snart kanske det blir annat. Jag har fått erbjudande om att jobba med lite annat ett tag och jag har tackat ja! Så nu ger jag mig in i teckenspråkssvängen igen! Det känns spännande, kul, nervöst och allt annat men jag ser fram mot det!! Det var pirrigt som tusan innan jag hade berättat det för mina kollegor på jobbet men nu känns det bra. Jag ska få

vara med och utforma verksamheten tillsammans med rektorsgruppen-toppen, jag får styra tider och så lite själv och det är ju jättebra med tanke på att vi inte vet hur länge Lars ska jobba i Göteborg. Sedan vet man ju aldrig det kan ju komma andra uppdrag som gör att han måste jobba på annan ort så då är det ju toppen att jag kan styra lite själv.

I slutet av oktober så var jag på Ladies Night- WOW vilken kväll det var!! Hur kul som helst!! Inför denna kväll så hade min bästaste Anna ordnat så att vi blev stylade och fotade av The Studio. Jag som aldrig trott att jag kunde bli riktigt bra på bild......resultatet kan ni ju se här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vad roligt med nya utmaningar! Utvecklande! GRATTIS! Och inte för att jag tror att du behöver det, men jag önskar dig ändå LYCKA TILL!

Stor kram!
Cicki