tisdag 13 april 2010

Underbar vårvinterdag!












Jag hade lovat barnen en utflykt ut till Deltat idag om det var bra väder och det var det ju :) Det blåste rätt rejält när vi for hemifrån men när vi kom ner så låg vinden på från annat håll och träden tog mycket av vinden. Vi skulle egentligen bara gå en liten bit eftersom Linnea inte brukar orka gå längre stäckor o ut till stranden så är det LÅNGT att gå om man är en liten enkammartjej. Men orken var större än jag trodde o rätt som det var och en fikapaus senare så satt vi på stranden. Vi hade en helt underbar eftermiddag på stranden och barnen lekte så fint tillsammans utan kiv så jag till och med kunde ligga på en bänk vid grillplatsen och sola :)

Bjuder er på några bilder från dagen och jag tror att jag kan lova att Olle var årets första solbadare på Smackgrundet :)

Inga kommentarer: