torsdag 29 april 2010

Nytt sjukhusbesök!

Ja nu har vi varit in på sjukan för vilken gång i ordningen vet jag inte. De hittar iaf ingen bakteriell anledning till Linneas snuva o slemhosta så nu tyckte de att vi ska försöka vila bort det. Dvs jag vabbar hela nästa vecka......

Annars gick det bra att fylla 40, känns inget annorlunda alls.........ÄN........
Det stora kalaset för de allra närmaste (vilket kan bli uppemot 45 pers) ska jag ha på lördag.
10 pajer av olika slag ligger i frysen, jag har nästan städat klart så i morgon blir det tårtbakning på hög nivå :) sen kan jag väl säga att det i stort sett är färdigt......tror jag.....

Nu ska jag iaf unna mig en cider o lite ostkrokar innan natten är här :)

G´natt go´vänner!!

2 kommentarer:

lillan71 sa...

Men du, det hade jag missat totalt, du är väl bara 27? (i och med att jag bara är 26!?)
Ett stort grattis från oss här uppe i norr! + en massa krya på dig kramar till Linnea!

B-M sa...

HEj Sara. Vad glad jag blir när jag får beröm för mitt kämpande! Det sporrar mig vidare, ska du veta!!
Lite hjälp i köket när man fyller år, är väl bara som det skall vara. Kul att vara till nån nytta. Dessutom slapp jag titta på alla som smaskade på dina goda pajer.
lLrs blev glad för paj till middag och så tårta till efterrätt. Nu är han så rejält grundförkyld, så jag har aldrig sett honom så sjuk! Han är hemma från jobbet i dag. Hostar å snorar som tusan! Frossa har han också haft. Huga.
Kul att du gillade presenten oxå :D
Kram