söndag 27 december 2009

Lite julbilder

Olle i snökojan som barnen på gatan byggt tillsammans

Linnea på väg upp ur densamma

Gammelmormor fick en puss av Tomten......


....och Mormor oxå

Tomten hade lite svårt att hitta rätt :)


Vi har iaf haft en mycket bra jul! Lugn och harmonisk utan stress. Snö har vi fått massor så att barnen har åkt både madrass och Snowracer här ute och dessutom så har barnen på gatan (iaf en del av dem) byggt jättefina snökojor som de leker i!
Nu återgår vi till en ledig vardag med lite hockeyträning idag och sedan får vi nog ta och baka lite eftersom vi får en 9-åring i huset på Nyårsafton! Tänk vad tiden går :)
Nu dags för lunch efter en förmiddag ute i solen och den gnistrande snön :) Lycka på Lars som får ta reda på all snö som kom igår......


Ha en bra dag go´vänner!





5 kommentarer:

B-M sa...

Gott Nytt År till er alla. Kram

lillan71 sa...

Har haft bloggtorka, både min egen och andras. Önskar er en god fortsättning på det nya året! Kram!

Anonym sa...

Hej hej!
Saknar dina uppdateringar här i bloggen...

Blir det Södra Berget för eran familj i mars?

Kram Suzanne

sarawn sa...

Suzanne:Jag har haft lite dålig inspirationo så har vi startat vår nya dator med lite andra funktioner så jag är lite feg :)Lovar att jag ska bättra mig vännen:)
Vi är ju självskrivna på Södra eftersom vi är kontaktföräldrar och vill träffa så många som möjligt o så att alla får ett ansikte till oss. Hoppas att ni oxå kommer :)
Kramen!!

Suzanne sa...

Ja jag förstod ju nästan att ni var självskrivna där! =)
Jo, vi funderar faktiskt väldigt starkt på att vara med där i år. Det är ju ca 3 år sedan vi var där uppe senast m Hjärtebarnsföreningen och nu när Ida är så stor och förstår så mkt så tycker vi att det vore en bra grej att åka dit igen.

Kram