torsdag 23 juli 2009

Ingen bra dag...

Det regnar.....o jag vet varför.....jag putsade fönster i förmiddags. Stackars Olle fick träna fotboll i hällregn idag igen. Jag tänkte att jag skulle baka en sockerkaka o börja bakningen inför Lars födelsedag på lördag men tror ni att den blev bra??? NOPE!! Undrar just hur man ska kunna ta in den genomblöta tvätten o få den torr utan att få en översvämning i tvättstugan????

Nä fasen nu ska jag sluta vara så neggo. Jag har ju iaf tak över huvudet, är mätt i magen, en skön säng att sova i o en fantastisk familj så jag ska fasen inte klaga. NÄPP så nu slutar vi med det!
Jag har iaf gjort rent o fint i vardagsrumsfönstret o det känns BRA!!!

O stackarna på bagarstugan ska ju oxå ha lön o överleva de med.

Nu ska jag gotta till det med lite the och DinkelKnäckisar med Brieost på, Mumma!!!!

I morgon tar vi nya tag mina vänner!!

G´natt!!

2 kommentarer:

fredrik sa...

ja hade lätt kunnat leverera ved, Om det inte varit så förbaskat långt dit;)... jag lever ju till viss del på att producera ved så lite till er hade nog inte märkts särskillt mkt;)

fredrik sa...

du får hälsa lars å gratta från oss här i Näs...