torsdag 7 maj 2009

Hjärtkoll

Linnea har varit på sin hjärtkontroll igen (visserligen något försenad men ändå) Allt ser jättebra ut, syresättningen ligger stadigt på mellan 95-97% o det är så skönt att se! Linneas doktor Cissi påminde mig att det snart är på dagen 2 år sedan som vi gick igenom den fruktansvärda resan till Göteborg när Linnea höll på att lämna oss och bli en ängel. Tack och lov att vi kom iväg i tid den gången annars har vi nu levt vårt liv utan vår underbara fantastiska humörstarka Prinsessa.....fy jag börjar nästan gråta bara jag tänker tanken......

Så nu ska jag tänka på nåt annat! I em när jag slutar jobba så ska jag först iväg och träna o sedan till frissan. Snacka om egentidseftermiddag!!!! Visserligen ska jag tillbaka på jobbet o först ha möte o sedan skall jag o Sofia slita med barnens Portfoliopärmar. Jobbigt men viktigt!

Å nu en kopp kaffe!!!
Ha en fiiin eftermiddag!!

Inga kommentarer: