torsdag 19 februari 2009

Bilen är fortfarande död!!!

Sitter just nu o grunnar på hur vi ska ta oss till Ö-vik på hockeycup. Jag hoppas innerligt att verkstan får den nya startmotorn i morgon bitti och att de hittar lite tid att byta den i morgon annars vete sjutton.........

Min andra fundering för dagen är om man verkligen kan längta efter en gastroskopi och svaret på den frågan från min sida är JA!!!! Att man kunde må så här pissdåligt trodde jag inte men på måndag hoppas jag att jag får börja äta syrahämmare igen så att jag kan få må lite bättre. Vi ska ju som sagt till Ö-vik på hockeycup som är på söndag o sen har vi bestämt med några andra familjer i laget att gå på Paradisbadet på lördagen o så ska vi sova på hotell. Man får väl be till högre makter att det ordnar sig med bil........

Jag har iaf varit på mammafika medHjärtebarns mammorna ikväll o jag trodde att det skulle komma några iaf men icke! Det blev bara jag o Anna-Carin iofs så hade vi trevligt ändå men de är ju synd när man väl ordnar nåt o så kommer det inga. Det frågas efter mammafika men inga dyker upp , Hmmmmmmm

Nä nu ska jag mysa ner i soffan med min underbare man. vet ni vad han gjort? Han har anmält mig till tävling på Mix Megapol om att vinna en vecka på Gran Canaria. Bara tanken att han tyckte att jag skulle vara värd det gör mig alldeles varm. Tack älskling!!


G´natt go vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lustigt, jag satt faktiskt också och tänkte på det, när jag lyssnade på radion i går morse. Först tänkte jag på Camilla, men hon hinner inte bli frisk tills dess. Men sen tänkte jag på dig och allt ståhej det ju har varit för dig med Linnea och din mage och Lars borta så mycket. Sen glömde jag bort det förstås, när jag väl kom till jobbet. Kanske jag hinner anmäla dig också? Då kanske de ser ditt namn två gånger och du har lite tur? Jo, jag tror jag gör det.
Vad synd att du och Nea inte kunde följa med till Ö-vik. Hoppas hon mår bra nu i alla fall och att du inte blir sjuk du med. Lycka till på måndag! Hälsa Nea.