lördag 17 januari 2009

OOOOONNNTTT!!!!!!!

Ja precis så ont i ryggen har jag idag! Det kom som smygande igår kväll när jag och Olle satt i soffan o såg på Guldkompassen (bra film förresten) o sen har det bara blivit värre o värre. Idag kan jag nästan inte gå o vi som ska till mamma på kalas idag. Jag ska ta mig en Diklofenak o lägga mig på massagemadrassen o se om det blir nåt bättre.

Annars är det väl inget speciellt denna helg, hockeyfri helg.....känns nästan lite konstigt......

Fick ett trevligt meddelande igår från min goa kompis Linda att hon kommer neröver snart. Jättekul då kan vi träffas, det var så länge sedan!!!

Vi har iaf bokat in oss på Scandic i Ö-vik den 21/2, Olle ska spela Mål-Ivarcup den 22:a så då åker vi redan den 21:a o badar på Paradisbadet med några andra från laget o sen cupar vi på söndagen. Skönt med en mini semester hemifrån o billigt blir det för Lars hade en frinatt :)

Nä nu ska jag dejta massagemadrassen.....

See ya!

Inga kommentarer: