torsdag 22 januari 2009

Helg igen då.....

O gräsänka har jag blivit igen. Lars är i Bruksvallarna och jobbar men kommer hem i morgon kväll. Jag har även idag varit ut i spåret med barnen på jobbet, de tycker att det är så himla kul och vill bara åka mer o mer. Igår fick jag världens skönaste kommentar av ett barn, han hade kämpat svinet ute i spåret, gråtit, ramlat o varit förbannad o jag tänkte att han kommer inte att vilja åka mer. När vi kommer in så vänder han sig emot mig o säger :Du Sara......vilken fin dag vi har haft det idag! Gissa om jag blev varm i hjärtat o alldeles tårögd...jag frågade honom om han kunde tänka sig att åka idag oxå. Då tittade han på mig som om jag vore dum "Det är väl klart!"
Då är det kul att åka skidor!

I morgon ska jag ha lite röjning här hemma, det var en stund sen sist o sedan ska jag lämna ner Linnea till brorsan för Olle ska ha kalas med en klasskompis på Badhuset så då är det skönt att ha barnvakt åt det lilla busfröt :)

Ha en fin kväll! Nu laddar jag för handbollen!!

Kram!

Inga kommentarer: