måndag 1 december 2008

Vad har hänt?

Ja sen sist menar jag :) Jag och Nea var på en mycket trevlig 50-års fest i lördags. Ett lyckligt födelsedagsbarn, trevliga människor och massor med god mat! Det kan ju inte bli bättre!
I går tog jag ett grabbatag i städningen här hemma så nu är det fint!
Dagen idag har flutit rätt lugnt, har sett ut som måndagar brukar, jobb-hämta på dagis-åka på hockeyträning men istället för att åka hem efter träningen så tog mamma över barnen och jag åkte tillbax till jobbet för ett möte. Det är den stora nackdelen med mitt jobb alla jäkla möten på kvällstid-me not like!
Vi får väl se om jag måste ha Linnea hemma i morgon för ungefär en timme sen jag hämtat henne på dagis så ringde de o sa att ett barn kaskadspytt precis. Linnea bör ju inte få magsjuka efetrsom hon måste läggas in på sjukhus med dropp efter bara en timme med kräkningar. Kan väl undvikas så här i juletider eller hur?

Dagens lärdom: Sara klarar sig INTE på att bara äta fil till lunch då måste man äta hamburgare till middag bara för att det ska gå snabbt- INTE bra!!

G´natt gott folk!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena! Födelsedagsbarnet här, i ca 1 timme och 26 minuter till...
Lars B hälsar att han har haft ungefär samma symptom och samma diagnos med "heli-bakterier", ni kanske skulle ta ett snack =)