söndag 7 december 2008

Resume av helgen.....

Glöggkvällen blev jättelyckad. Trevliga människor o gott att stoppa i munnen kan det bli bättre? : ) På lördagmorgon när vi vaknade hade snöhelvetet börjat falla igen så det blev till att skotta IGEN!! De enda som var glada var barnen som genast vill börja på en snökoja i högen jag lassade upp. Jag var på ett uruselt humör hela förmiddagen(tror att det var skottningen som var orsaken)så på eftermiddagen så tog min käre bror med familj hand om barnen, jag kände mig inte som nån bra mamma. Arg o irriterad på allt......
Kvällen blev iaf bra, jag o barnen myste med tacos o dansbandskampen. Attans att inte Shake gick vidare, jag tycker det är lite fel upplägg på det programmet men det kan jag ta en annan gång.

Idag har vi tillbringat dagen på Gärdehallen det var sammandrag för Olles hockeylag. De drog en hel del lärdom av denna dag. De åkte på sin första förlust mot ett jämnårigt motståndarlag, förut har de legat flera klasser över o vunnit med siffror som 22-2, 15-0 osv men idag spelade de oavgjort mot Njurunda och förlorade mot Sundsvall. nåja nya tag nästa helg då det är nytt sammandrag på hemmaplan.

Min käre make har oxå kommit hem och jag håller tummarna att det blir hela veckan som han är hemma men har jag otur så åker han igen på onsdag.....den som lever får se....

Nu ska jag tända en brasa o krypa ner i soffan, känns som om jag håller på att bli förkyld. Hoppas det bara är en känsla!

G´natt!

Inga kommentarer: