söndag 14 december 2008

Nytt arbetspass avklarat......

Jahapp så har man gjort ännu ett pass i hushålls o gårdsfabriken........tre stora spånskivor är uppburna på övervåningen med hjälp av grannen Anders så nu kan svärfar fortsätta bygga i morgon. Snöhögarna ute på gården har fått sig ännu en omgång, de hade som packat ihop sig fastän det såg så lätt ut och som grädde på moset så har jag bytt lakan i alla sängar och tvättat dem, lakanen alltså sängarna får inte plats inne i tvättmaskinen :)
Nu ska jag bara sortera upp en hög tvätt o sen får jag somna gott i soffan i kväll. I morgon får jag vabba lite med scharlakansbruden, eller som hon själv uttrycker det: "Jag har tjolakansfeber"
Måste ta o grunna lite på vem som kan hjälpa mig (läs Olle) till hockeyträningen i morgon oxå......

Inga kommentarer: