onsdag 3 december 2008

HATA!!!!!!

Ja jag hatar verkligen att skotta blötsnö! Nu när man är gräsänka så får man ju vara gårdskarl, husfru, städkäring o tvättgumma allting själv. jag städar tvättar bär ved o skottar snö. I morse så skulle jag ta snön som kommit inatt och som det sedan börjat regna på. Fatta hur jäkla tungt det var jag höll på att bryta ryggen i atomer men det gick lite lättare när jag svor som en borstbindare.......sedan var jag tvungen att sitta på en stol i köket i säkert 45 minuter innan jag orkade göra nåt mer. Dagen har annars varit riktigt lugn Nea o jag har pysslat med lite av varje. Hon fick ju vara hemma idag eftersom det går magsjuka på dagis o hon bör ju inte få det med sitt lilla enkammarhjärta. Jag har beslutat att hon ska vara hemma resten av veckan bara för säkerhets skull. I morgon blir det lussebullebak, återkommer med bilder o rapport.......

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: