onsdag 5 november 2008

Ibland blir man förvånad...

....över hur hurtig man kan vara ibland. Denna vecka har jag traskat elljusspåret 2 ggr hittills. Är jag inte duktig så säg? O Marika hon har varit lika duktig hon som har traskat lika långt :)

Jag är gräsänka denna vecka o nästa oxå. Jag har lånat ut Lars till Nyköping så där åker han runt o mäter o mäter........verkar inte så inspirerande men det blir en del traktamente och övertid o det är fint nu när julen närmar sig.

Men visst är det typiskt att just såna här veckor som man är ensam så ska det vara nåt ta mej sjutton varje kväll........jag menar....kolla in min vecka: måndag Olles hockeyträning, tisdag obligatoriskt erfarenhetsutbyte med jobbet, onsdag ju-jutsuträning för Olle, torsdag avdelningsmöte på jobbet o jag ger mig sjutton på att det är hockey träning på fredag oxå (har inte kollat det ännu). Det är en förbannad tur att man har många barnvakter att tillgå annars skulle detta inte funka.

Nä middagsdags nu så vi hinner innan Ju-Jutsun börjar.....

Ha en underbar kväll mina vänner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ja du har fullt upp ser jag.. Om nått år är det säkert dags för lilljäntan med:)
Jag skulle vilja prova gympa med tjejerna, tror de skulle tycka det var kul..
Imorn är det sista ul på Tyra tror jag och hoppas hoppas vi får åka hem imorn.. Kram

lillan71 sa...

Jag känner igen den där fulltecknade almanackan. Vad gjorde man innan man fick barn?