onsdag 19 november 2008

Gräsänka igen!

Ja så var man gräsänka igen då! De ringde/mailade Lars igår o sa att han måste åka ner till Nyköping igen för det fattades folk. Han hade dock deklarerat att han inte kunde jobba där denna vecka för vi hade så mycket inbokat på hemmaplan, meeeen.........Gissa vem som får fixa det???? Jag har utvecklingssamtal på skolan kl 16 i morgon o sen direkt till E.on Arena för att stå på parkeringen o vifta bilar :( Heja TIMRÅ!! Läser ni i Sundsvallar´n på fredag om trafikkaos på hemmamatchen så vet ni vem som orsakat det....... O vem är med barnen då?? Jo min snälla pappa och bonusmamma, NI ÄR GULD VÄRDA !!!! bara så ni vet!

Nu när barnen är nattade så ska jag slänga mig i soffan med en liiten skål ostkrokar. Jag har ju gått elljusspåret på lunchen både igår o idag o tar ett varv i morgon oxå så det kan jag vara värd eller hur!?!!

Ha en underbar kväll mina vänner!!!

Inga kommentarer: