torsdag 16 oktober 2008

Å idag regnar det igen!

Meeen man får väl se det från den positiva sidan att vi haft några underbart soliga dagar sen sist!
I söndags var jag iaf på Spa Maskrosen och gottade mig med min kära vän Marika.Vi började dagen med streching och det gjorde verkligen gott i våra onda kroppar sen myste vi runt på spat hela dagen blandat med ansiktsbehandling och en underbar lunchbuffe! Jag har kunnat stanna en dag till men det kanske blir för mycket av det goda då........

Veckan fram till idag har väl varit en mix av det mesta, sjukhusbesök, föräldramöten både på jobbet o Linneas dagis, besök hos och av nära och kära.....

Arbetet på övervåningen som vi håller på att inreda fortskrider som planerat och nu är det dags att dra elen. Jisses man börjar faktiskt se en ände på bygget, det har tagit tid men det beror ju faktiskt oxå på en del omständigheter som man inte kan styra över själv som hjärtoperationer och annat.

Idag skall Nea iväg på Lekterapin och träffa underbara Maria, det är dags att börja bearbeta upplevelserna i Göteborg.

Lars är iväg och jobbar/kursar och kommer inte hem förrän i morgon. Tack o lov är det inte nån träning som jag måste passa in i övriga verksamheten förrän i morgon.

Nä vänner nu är det dags att hoppa i kläderna så det blir nåt gjort idag.
Ha en underbar dag i regnet!

1 kommentar:

Maja Stokk / eyovine sa...

Vad skönt att höra att din dag på spat blev vad du väntade dig =)...
tråkigt med regn... men jag har iaf bil idag =D